Bodystore

Berlin

Nu har jag packat klart! Ska till Berlin imorgon och fram till onsdag, det ska bli sjukt jävla kul. När det kommer till att packa är jag grymt dålig, har med mig typ 3 linnen, 2 t-shirtar, 2 skjortor, 3 tjocktröjor och en kavaj, kommer aldrig behöva så många tröjor på typ 4 dagar. Men det känns lunch. Skulle egentligen dragit o fekkat ikväll, men sen så vart jag skittrött och låg i soffan och såg på ullared och zappade galet sen. Ska upp tidigt imorgon också och sedan kröka i 4 dagar så det är nog bra att ta det lite lunch. Ullared är btw ett sånt värdelöst program, har ju seriöst ingen poäng. Random kameragrabbar går runt o filmar ointressanta saker och ställer skittråkiga frågor till folk som handlar. Typ "Har du en shoppinglista idag?". WTF vem fan bryr sig!? Känner att jag skriver som en kratta så avslutar det här nu. Kommer tillbaka om några dagar och har kameran med mig för en gång skull! Puss <3 Jesper tar hand om er sålänge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0