Bodystore

Herrejävlar

Vilket spårat inlägg nedan. Mitt annars så fina skrivspråk blev lite nerskitat av fumliga fingrar tror jag. Men ja... Intressanta detaljer i alla fall. 10 timmar efter publiceringstid kommer jag inte ihåg riktigt lika mycket kring vad jag gjord. Så det var med en mix av förtvivlan/nyfikenhet/ångest/glädje som jag mötte nattens följetong. Hur fan kunde jag åka taxi? Hoppas inga pengar har dragits. Och hur fan kunde jag snacka franska med tanke på hur jag mår idag?

Hade nog ganska kul igår trots allt. Fick offra lite av mitt goda rykte dock. Ber officiellt om ursäkt till alla som igår träffat och besvärats av ett 181 cm långt drägg med ett mörknordiskt utseende och rödsprängda ögon. Låter fylleinlägget vara kvar, kan ha ett visst kult-värde såsmåningom. 

Har 8,35 timmar kvar innan etanolen har lämnat blodet helt: http://www.kalkyleramera.se/kropp/alkohol-forbranning.php

Idag ska jag vara sund och lyssna på trubadurer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0