Bodystore

Tisdag

Vad har hänt? Kaniske ni har tänkt. Blev Jesper uppsökt av den där killen vid busskuren? Blev han kidnappad? Blev han möjligtvis nedslagen av en stor panda?

Ingetdera kan jag säga. Men mitt mentala tillstånd den senaste veckan har varit på snudd densamma som det skulle varit om jag blivit utsatt för något jag nyss nämnde. Medan Johan och min flickvän (inte bara de två, det var en hel tyskagrupp) levt rövare i Deutchland har jag slitit och stonkat för att hinna med Pressen med stort P. Ergonomiuppsats, engelska, svenska nationella och en uppsats i Svenskt rättsväsende har blivit prioriterat framför bloggande. Helgen som varit fylldes av en två ovh en halv dags utbildning inför ett arbete i sommar. Har lärt mig mycket, men jag har fått offra min psykiska hälsa. Några dagars ledigt med bra mat, bra sömn, träning och goda vänner borde kunna fixa detta. 

Nu blir det in till staden för att inhandla köksredskap. 


Sådana här ska nämligen bakas inom snar framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0