Bodystore

Bitterljuv

Snuvan och huvudvärken vägrar lägga sig. Men det är bara att bita ihop och ta en treo innan utgång. Ska försöka hinna med en inflyttningsfest innan 18-årsfesten så det kanske får bli 2 treo och någon timmes sömn, det brukar hjälpa. Om det inte är bättre imorgon tänker jag blanda ihop en huskur jag hört ska vara bra. Den är en riktig vitiminbomb och består av 4 pressade apelsiner, en halv pressad citron och två pressade vitlöksklyftor. Om vitaminerna hjälper eller inte återstår att se, men oavsett lär det ge en placebo-effekt.

För att helt byta ämne och bryta lite mot gnället tänkte jag göra en lista. Listor är alltid kul och det var länge sen jag gjorde en egen för offentligt bruk. I alla fall - 10 låtar som spelats flitigt på sistone:

  • Bittersweet Symphony - The Verve
  • Mojo So Dope - Kid Cudi
  • River Flows in You - Yiruma
  • Genom eld - Oscar Linnros
  • Hurt - Johnny Cash
  • Victorious - Tool
  • Dance With Sombody - Mando Diao
  • Ghost Song - The Doors
  • Dreamer - Sumpertramp
  • Animal - Miike Snow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0