Bodystore

What doesn't kill me only make me stronger

Jag började januari månad med en influensa följd av en förkylning som sedan höll i sig cirka 2 månader. Nu sisådär 3 månader senare tänkte tydligen mitt immunförsvar ta semester och inleda det andra kvartalet med en vårförkylning. Lite halvtråkigt om jag får säga det själv. Har spenderat fredagen hemma med en lång frukost och lite skrivande på en uppsats kring brott och straff. Ringde till Linköpings Tingsrätt för att beställa hem lite material från två rättsfall men hejdade mig när det angående Jackie Arklöv visade sig kosta 600 spänn. Ska se om skolan kan pröjsa. Har allt som allt haft det rätt bra idag. Med huskatten bredvid och ett lätt regn strax utanför känns det rätt bra att ha en släng vårsnuva. Nu blire ett bad i badkaret och ikväll tänker jag trotsa snoret och hostan för att istället bege mig till ett 18-års fest. Ska bli mycket rolig.


Blev sugen på att bada. Så jag karvade ut en sten och drog lite rör. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0