Bodystore

TJA BLOGGEN

Massa gnäll från massa töntar (puss) om dåligt bloggande. Så nu bloggar jag. Eftersom jag inte pallar berätta vad som hänt senaste 2 månaderna, så skiter jag i det, eftersom jag är så badboy.
I förrgår så var jag på bio med sötnowzes, August, Affe, Crippa, Ellinor och Kajsa. vi såg Pirates of the carribean, den får 4/5 som film men 3/5 jämfört med de andra filmerna. Johnny Depp är helt sjukt bra som Jack Sparrow dock.
Sen drog jag på chillingkrök hos Emma, very cozy där, åkte och hämtade brozen boel och kribbe efter ett litet tag på moppe, vilket var stört kul för jag har typ aldrig riktigt kört moppe och glömde bort hur man startade den först. Vi hängde kvar till typ 6 på morgonen och tog morgontrafiken hem. Sen vart det sleepmode. Asmysig kväll iallafall.
Igår typ städade jag.
Idag har jag typ solat, bara framsidan tyvärr så är typ neger på framsidan menhalvblev på ryggen vilket suger :(
Sen drog jag till gymmet och körde rygg och triceps, sen drog jag hem och tappade ett ägg på golvet som va drygt att få upp och ikväll blir det käk bio igen med shoffe, vi ska se den nya x-men! :d
Insåg att det här va typ helt ointressant läsande, lite som en dagbok typ.. iallafall, ska ladda upp lite mer bilder när jag hinner koppla in mobilen! :) puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0