Bodystore

Upp, upp och ivääääg!

Börjar bli en vana det här med att bloggen utsätts för nära-döden-upplevelser, och varje gång tycks det vara jag som i sista sekund blir tvungen att rycka in och återuppliva den. Var. eviga. gång. Därför anser jag mig själv vara någon form av hjälte, då jag vet att det ännu (mot alla odds) finns några få tappra läsare kvar på denna sketna blogg. Fast nu när jag tänker efter så slår det mig att jag kanske i själva verket är en skurk? Varför då tänker ni? Joo, för att det här i och för sig inte är min blogg. Hehe. och att jag faktiskt var eviga gång jag tröttnat på att se bloggen dö bryter mig in här helt utan tillåtelse eftersom jag lyckats knäcka koden (eller aa, asså lösenordet, som råkar vara töntigt simpelt..) så jag gör ju typ inbrott här? Meeeen men, I don't give a s*it. Faktiskt. Så vad är det jag försöker komma fram till? Ingen aning alls faktiskt. Kände bara återigen att det är synd att se bloggen långsamt dö, att uppdateringen uteblir, att alla vi som fortfarande kikar in här då och då (typ jag, Kajja, Jakob kanske? Amanda? Nån mer?) inte längre får följa Jesper och Johans liv. Jag menar: SKA DET VARA SÅ JÄVLA SVÅRT ATT LOGGA IN HÄR OCH UPPDATERA LITE IBLAND ELLER!?!? WTF LIKSOM!?

...Så här ser jag förresten ut i mina arbetskläder.

PS. Älskar dig otroligt mycker min fina Jesper, kommer längta efter dig när jag åker (Läs: flyger, är superhjälte liksom..) till Rättvik nu <3 FUCK bussen går om 20 min, PANIIIIK. Hejdå <333

Kommentarer
Postat av: Kajja-märta

aaa GROVT dåliga bloggare måste jag säga... blir lite ledsen i ögat asså ... Skriv bara!! :) :)

p.s

Ni och era framtida barn på bilderna eller??? :)

2011-06-25 @ 23:23:07
Postat av: rebecka

sv: ruschellkana!

2011-07-01 @ 12:30:53
URL: http://superbecka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alltså det är ju sommarlov så nu kan ni ju inte ens skylla på att ni har mkt att göra i skolan! :P Så hur svårt kan det vara att logga in här å skriva en rad eller två nån gång?!?!?!?

2011-07-01 @ 16:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0