Bodystore

FLIPP

Att skriva det här inlägget är egentligen inte prio nummer ett ikväll. Har en  religions-munta/seminarium imorgon. Den går ut på att utifrån förhållandet mellan samhälliga konflikter och religion disskutera en liten bok vi nyligen läst. Jag är visserligen rätt så bra på att babbla (likt en skrattmås) men för att jag ska få ett nice betyg gäller det också att säga rätt saker. Dessa saker borde jag komma fram till nu. Istället lyssnar jag på mando diao, rör på fötterna helt i otakt och känner hur den dubbla espresson går rakt ut i blodet och blandas med kärlekshormoner. Det är härligt med underbara flickvänner (borde kanske stå i singularis men det här låter bättre, kanske inte bara är jag som har en fantastisk flickvän?).
Har känt mig som en rastlös och ängslig zombie den senaste månaden. Men så drog jag till landet över helgen med min farbror. Frisk luft, läsning och två dagar som avslutades med att höra ljudet av vågor slå mot klippor (=en sömn värdig en prins) ledde till fyllda energidepåer. Av överskottsenergin tänkte jag därför göra en lista. 5 saker som jag spontant kom på att jag mår bra av:

Men när jag skrev upp de här punkterna upptäckte jag att de var för personliga för att publicera. Koffein och endorfiner är bra grejor i alla fall.  Kan vara bra att göra anmärkningar på sånt man mår bra av, då blir det enklare att får ett bra liv. 

Svammel och babbel. Men jag älskar att skriva.

När jag sökte på svammel på google förväntade jag mig inte det här. Men det var en rätt vacker bild tycker jag. Och eftersom inlägget inte hade någon egentlig röd tråd behöver väl inte heller bilden ha något med texten att göra. Dessutom väcker den intresse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0