Bodystore

FRÅGETECKEN

Ännu en gång är uppdateringen på den här bloggen soooom bort blåst. Jag blir ju förfan frustrerad! och jag i det här fallet = jag som i Maria. Senast den här bloggen skrevs i var det min pojkvän som skrev, läste igenom inlägget nyss, vilket gav upphov till vissa frågetecken. 1. så tycker jag att meningen "Det är härligt med underbara flickvänner" låter väldigt fel, även om det till viss del räddas av en parentes.. Hoppas verkligen att jag är den enda flickvännen..? 2. Vad är det för 5 saker som min pojkvän mår bra av som är så personliga att dom inte kan skrivas ut?? Vill jag ens veta?? och slutligen 3. Varför har han publicerat en bild på två nakna brudar som har sex!? Fattar ingenting längre..  

En annan sak som förvirrar är när ens pojkvän och hans vän (I det här fallet Johan) kommer till skolan med varsin Gina Tricot påse ...med leopard tights i.
Vad hände där liksom!? :O



Hmm!? :O Bör jag vara orolig?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahahahha mary <3

2011-05-28 @ 15:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0