Bodystore

Tja

Det snöar, jag byggde en snögubbe idag, har inte riktigt vågat mig på snölyktor men det skulle vara rätt ballt.

Har inte uppdaterat på ett tag så jag kände att det var dags nu, så efter att ha kommit ihåg mitt lösenord så såg jag att fanbasen fortfarande är enorm.

Hade tänkt att sammanfatta allt som hänt på senaste tiden lite snabbt:
  • Jag klarade av tvåan och slapp gå om eller hoppa av.
  • I somras schtekte jag enormt mycket, fixade lite solbränna och jobbade också en månad i nynäshamn på statoil lubrication factory där jag hade sjukt kul och tjänade bra med cash.
  • Jag va med i en musikvideo med black eyed peas.
  • Jag lärde mig göra hamburgare som en kung och blev headhuntad till max hamburgare i solna.
  • Jag har blivit 18 och därför vaskat mest av alla i stockholm.
  • Jag har gått i skolan och varit bäst.
  • Jag gick in i väggen och går nu på KBT hos en gammal tant som tar 1000 spänn i timmen så det är skönt för ekonomin. Men lyckopiller blir man så jäävla torr i munnen av!
  • Jag gillar att gymma fortfarande.
Jag är enormt GTL som vanligt och kommer alltid att vara det :)

Lägger upp en massa bilder när jag är hemma, typ helrakade bilder...

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0